Здравейте! Вие се свързахте с автоматичната система за обслужване на клиенти на „Иновейтив Уотър Сълюшънс Къмпани” ЕООД. Моля, за да изкажете мнение за нашите продукти, натиснете „1”. За да отправите пожелание към екипа на компанията, натиснете „2”. За да поръчате посещение на наш търговски представител, натиснете „3”. За да се свържете с оператор би трябвало да натиснете „4”, но функцията временно е недостъпна, за което се извиняваме.
Здравейте отново! Вие натиснахте „1”, за да изкажете мнение за нашите продукти. Може да го направите след сигнала, като моля имайте предвид, че разговорът може да бъде записан от съображения за сигурност. (сигнал)
...да, да, разбираме....и на други клиенти се е случвало...да...обаче, вижте сега...да, не е много приятно, естествено...да, разбирам, нагревателят пак е изгорял...да...обаче бойлерът си е цял, нали?...а, добре...не, просто питаме...не се е случвало, естествено, но ние за всеки случай...не, не, онова по новините не беше с наш бойлер...е, да - малко е неудобно....водата е студена, разбираме...и времето е студено, да...е, чак пък пневмония...не, не - това със „свинския” грип са глупости, вие телевизия не гледате ли?...а, да, таблото с бушоните, изгорели и няма как да гледате, да...обаче преди това?...да, разбирам...и все пак в бойлера поне има вода, макар и студена, нали? А на някои места в Африка и такава няма....не, не - какво говорите...не ви се подиграваме...опитваме се да ви подскажем да гледате позитивно на нещата....да, разбирам...тече, ами ще тече естествено, нали вътре има вода...ако не бяхте го пълнили с вода, нямаше да тече...не, не се подиграваме...за нас удовлетвореността на клиентите е най-важното нещо...а, вие не сте удовлетворени?....все още за бойлера ли говорим?...не бе, понеже ние откъде да знаем...не, не, нищо не намекваме...не...извинявайте, но трябва да натиснете отново, лентата свършва..
...все още сте вие?...да, помним ви, помним ви естествено...да, ясно че е в гаранция...обаче тече и не работи, да...абе искаме да го оправим, как да не искаме, но ...разбирате ли - нямаме хора...ако имахме, щяхте ли сега да слушате този запис?...ами напускат, затова...да, заради парите напускат, да....не, при нас изобщо не е лудница...ние ще намерим други, сега е криза...да – и после веднага ще пратим някого да го види този бойлер...да, да вие само се успокойте...не, защо сега – Комисия за защита на потребителя?...ние правим всичко възможно...кой?...е, чак Меглена Кунева...тя сега вече не е там, не е...а и за един бойлер...да беше ядрена ракета, разбирам, а то...не бе, не правим ракети – спете спокойно...само бойлери и подобни неща...да, понеже ни е страх да не предизвикаме трета световна война, да...и понеже инвестицията е голяма, иначе бихме опитали – печели се много...не, не, шегуваме се бе – няма да правим ракети...няма , няма, това беше шега...извинете...добре де, а градската баня толкова ли е далеч от вас...не, не завинаги, само докато дойде наш човек да го оправи...е, не знаем точно кога...скоро...е, не е вярно, че вече половин година все това слушате...не е, разбира се – този запис го правихме миналия месец...не, на предишния гласът беше друг...да, може да е бил по-приятен, но момичето напусна...вече ви обяснихме защо, макар че това не е проблем на клиента...да, да, прави сте...обаче ако толкова ви харесва да слушате това, натиснете пак – и тази лента свършва...
...ей, ама вие сте много упорит човек бе...досега сами щяхте да си го оправите този бойлер...ама нали, лаф да става...да, да, знаем, че е наше задължение...обаче споменахме ли ви – нямаме хора...а, не са ни малки заплатите, как ще са малки...много са си добри даже...за хляб стигат, че и остава за кисело мляко...ами криза е....обаче - ние сега за бойлера ли ще говорим или за нашите заплати....добре де – и за бойлера не настояваме, но вие все натискате копчето...да, разбирам – така са ви казали в началото...ами те ако бяха ви казали да се хвърлите в Дунава, пак ли щяхте...не, не се подиграваме...просто ни е интересна психологията на клиента...да, от гледна точка на маркетинга, да....точно така, да го удовлетворим изцяло...а чували сме, как да не сме чували - Котлър-Мотлър там, да...вярно, имаше и други...не, Котлър не си е купувал бойлер от нас, не е....ами понеже му е далеч на човека, затова...да, иначе щеше да ни спомене в някоя разработка, разбира се....как с какво – с добро, естествено...е, хайде сега...какво? Че той не изтече ли вече? А, тече по малко, разбирам...не, не е нормално, но сам казахте че не е по много...ще спре, гарантирам ви...със сигурност – щом водата вътре свърши, ще спре да тече...а, искате пак да го напълните, разбирам...за да се къпете, да...обаче нали казахте, че нагревателят е изгорял?...според нас няма да успеете да се окъпете, само още ще тече... не, не се подигра...
Здравейте отново! Вие натиснахте „2”, за да отправите пожелание към екипа на компанията. Може да го направите след сигнала, като моля имайте предвид, че разговорът може да бъде записан от съображения за сигурност. (сигнал)
...Какво!? А, майката...да, разбираме...ами и ние на вас тогава....
това ми напомня на този виц.....
ОтговорИзтриване-алоо енергото ли е ....
-не, господине имате грешка,ние сме ВиКто ......
- а нищо ,тогава и на вас да ви ****майката .......
http://www.youtube.com/watch?v=VGOwqlCpCpQ
ОтговорИзтриванеhttp://www.youtube.com/watch?v=WQrKcuLb9cA
Хах - подобни разговори съм водил реално с БТК, когато спре интернета. Само забрави да кажеш за 1-4 часа музика преди да те свържат с оператор, който казва това, което ти си писал +- някоя и друга дума.
ОтговорИзтриванеЗа това спрях да им звъня при авария - файда няма, кой работещ човек може да си позволи часове наред да чака свързване с оператор.
Хехехе, смях се с глас! :)))))) Разкошотийка! :)))
ОтговорИзтриване